mandag den 24. juni 2013

haps haps haps

Slet ikke dårligt at blive spurgt om man vil prøvesmage chokolade! Jeg har fået tilsendt en bunke dragéemandler fra Konnerup & Co. Godt nok synd for min mand at han ikke kan tåle mandler, men det kan vi andre ;) Varianterne ses på billederne. Selma og jeg fandt hurtigt en favorit, mandlerne med hvid chokolade og lakridspulver -de er svine lækre, intet mindre!! Og så er der dem med mælkechoko og karamel, haps haps (Mingus' favorit)! Min far er ret tosset med dem med mørk choko og chili, dem er jeg tilgengæld ikke så vild med. Dem med mørk chokolade er ret kraftige i chokolade smagen (70%) hvilket gør at man ikke spiser så mange af gangen, men de er rigtig skønne til en kop kaffe. Til sidst har vi dem med chai..... fy føj da. Hvis jeg sådan skal være helt ærlig. Min niece havde brug for et glas vand -sådan ret prompte efter hun havde smagt dem "jae ellers kaster jeg nok op i min mund" oh well, det er jo smag og behag de er vældig krydrede. Men rigtig lækker kvalitets chokolade, i pæne pakker det er helt sikkert.

1 kommentar: