fredag den 21. juni 2013

Fotobog

Jeg modtog en mail fra PIXUM for et stykke tid siden. Der blev jeg spurgt om jeg havde lyst til at teste en fotobog, og det gad jeg da egentlig godt. Jeg har før bestilt hos pixum, også en fotobog. Det var en bog med billeder fra min venindes bryllup, som de fik som ekstra gave. Jeg har også selv en fotobog fra mit eget bryllup, som min far har lavet til mig! Det er en skøn måde at se billederne på! Selv er jeg mest til det simple look, men der er mange forskellige muligheder og en masse temaer at vælge imellem. Denne gang har jeg valgt en stort tværformat bog med 74 sider. Billederne er en god omgang randoms som afspejler bloggen, med titlen "Just another coffee table book". Den er super hyggelig at bladre igennem, og kvaliteten er rigtig lækker.

10 kommentarer:

  1. Lækkert....-og vældig inspirerende....

    SvarSlet
  2. Flot! Vi har også talt om at få lavet en men får aldrig taget os sammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, så er det jo bare om at komme igang ;) kender det alt for godt, men når først man er startet er det ret hyggeligt at sidde og hygge sig med ;)

      Slet
  3. Den er da blevet vildt god. Billederne kommer virkelig til deres ret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det gør de nemlig. Man ser dem noget anderledes end på skærmen ;)

      Slet
  4. Med alle de flotte billeder du tager, kan det kun været blevet vildt godt!
    Kan også rigtig god lide titlen på din bog ;)

    SvarSlet