mandag den 8. april 2013

Forsinkede påske glimt, jeg har haft problemer med at uploade billeder til bloggen. Michael og ungerne bagte lækre creme boller, eftersom vi havde fået tilsendt et påskebrev fra Dr. Oetker. Vi takker. Vi har også fejret fødselsdag for Michael, og været en tur i biffen og set Croods. Det var første gang for Selma -tror lige vi venter et halt års tid til næste gang. Hun har sgu lidt for meget krudt i røven.

300!!! faste læsere. TAK TAK TAK... synes det er lidt vildt, at så mange kigger med på vores lille hverdagsblog. Tusind tak i hvert fald, også for alle de fine kommentarer i smider i ny og næ!

8 kommentarer:

  1. Det ligner jo ren lykke..:-)
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER dine indlæg med de skønneste hverdagsbilleder. Der måtte bare gerne gå lidt kortere tid imellem ;) Når der er nyt fra dig, glæder jeg mig til at åbne indlægget, for man ved, at det altid er godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er alt for sød, kan kun sige i lige måde ;) Haha, ja det er jo lige det - men det kræver jo også at jeg husker at tage lidt billeder (og husker at lade batteriet op) men det glæder mig rigtig meget at du kigger forbi Ida :)

      Slet
  3. Dine billeder er bare altid de fineste og jeg bliver altid så glad for at se dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig Karen, jeg bliver så glad over jeres søde ord ;)

      Slet
  4. Vildt skønne billeder og glimt fra Jeres påske! Skønne unger I har:0) Kh. Louise

    SvarSlet