fredag den 4. januar 2013

Først vil jeg lige sige tusind tak for alle de søde kommentarer jeg får, jeg er simpelthen så glad for at I gider smide en hilsen i ny og næ. Tak! Jeg plejer ellers (næsten) altid at svare på kommentarer inden jeg poster et nyt indlæg, men det er løbet lidt fra mig på det seneste. Meeen jeg lover at der snart er svar til de seneste indlæg. I morgen er der en ung dame herhjemme som fylder 3 år, jeg glæder mig til at fejre hende. Nå men det var de der nytårsbilleder vi kom fra. Prøv lige at se Ninna, vi har taget billede af 90 års fødselsdagen i samme sek ;)

15 kommentarer:

  1. okay vildt med det sekund der!! Kender kun alt for godt til at være dårlig til de kommentarer..

    Stort tillykke med fødselsdagen i morgen

    SvarSlet
    Svar
    1. Man vil jo også gerne skrive noget ordentligt, og så kan det jo godt lige tage lidt tid :)

      Slet
  2. Som altid så dejlige billeder. Og ret sjovt du og Ninna har knipset i samme sekund :D Hvor er den fine vase fra på første billede? Tillykke med jeres lille, store pige imorgen. Utroligt som tiden flyver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Julia. Vasen er købt i Bolia til sølle 107 kr. synes den er ret fin :)

      Slet
  3. Ja, det da utroligt! Altså med TV-billedet!!
    Vi har planer om at male vores gulve hvide snart, derfor vil jeg lige spørge dig om I er glade for jeres? Nu har vi hvidpigmenterede gulve, og spilder man noget, kræver det nærmest at man vasker hele gulvet, da det ellers er ret tydeligt, hvor der lige er blevet tørret noget op!!
    Godt nytår : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er simpelthen SÅ glade for vores malede gulve!! selv om det er lidt svært at holde og hurtigt får lidt skræmmer fra bla. legetøj osv, så synes vi stadig det er 100 gange pænere end før. og man skal også støvsuge lidt oftere, specielt mit mørke hår ses overalt ;) men jeg har ikke fortrudt et sekund. og man kan sagtens bare tørre op hvor man har spildt uden at skulle vaske hele gulvet ;)

      Slet
  4. Tillykke med din fine pige. Og ih, hvor har du altså et fint hjem.

    SvarSlet
  5. har lige fundet din skønne blog, dejlige billeder og fin stemning, glæder mig til at følge dig fremover. Kig også gerne forbi hos mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til og mange tak for de søde ord ;) jeg kigger da lige forbi

      Slet
  6. Ej, det er sgu lidt crazy Maria!!;-) Det ser ud til I har haft en dejlig aften:-)

    SvarSlet
  7. Som altid sidder jeg her og er så overvældet over så smukke billederne er! Jeg er fan af det, altså!
    Tak fordi du viser så gavmildt frem af jeres liv, det er så inspirerende at kigge med, og jeg glæder mig til endnu et år.

    SvarSlet
    Svar
    1. aaaaj hvor er du sød.... virkelig. TAK ;)

      Slet
  8. super lækre billeder!! det ligner bare verdens bedste aften!! og tillykke med din "lille" prut!!

    SvarSlet