onsdag den 9. januar 2013

1/52

"a portrait of my children, once a week, every week, in 2013"

Selma My: som ikke rigtig nåede at vågne helt inden hun skulle åbne gaver, på sin 3 års fødselsdag.
Mingus: som lige så snart lyset bliver slukket, smutter ind i mors og fars seng. Fordi han har drømt om en bjørn eller ulv. Men som nu har fået sig en drømmefanger, som faktisk virker. Nogen gange i hvert fald.

Jeg er faldet over THE 52 PROJECT hos Bleubird som jeg efterhånden har fulgt et par år, og som er en klar favorit blandt udenlandske blogs. Projektet er startet af Jodi. Udfordringen for mig bliver nok ikke at tage billeder af mine unger hver uge, for det gør jeg jo nærmest allerede; men at poste dem her på bloggen -hver uge! Nu prøver jeg, det bliver sjovt.

Ved at Ulla og  Kerry også deltager i projektet.

18 kommentarer:

  1. Det vil jeg glæde mig til at følge.

    SvarSlet
    Svar
    1. fedt... håber jeg kan holde det. blir' sjovt at se når året er omme.

      Slet
  2. Det bliver spændende at se. Det er altid sjovt at følge med i udviklingen af sit barn og se hvor meget der sket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en super skøn idé ;)

      Slet
  3. beautiful photos - well captured moments :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you geraldine, sweet of you!

      Slet
  4. Jeg glæder mig også til at følge dem :)

    SvarSlet
  5. Du er jo også så god til det!! Dem her er virkelig fine..

    SvarSlet
  6. Det er sådan en god idé, er ærgerlig over at jeg først har opdaget det i denne uge! Men så må det blive til the 51 project for mit vedkommende :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også lige i sidste øjeblik jeg hoppede på, synes bare det var sådan en god idé!!
      synes du skal springe ud i 51 i stedet ;D

      Slet
  7. ej hvor godt, du er så god til at tage billeder!
    glæder mig til at følge det, - men håber stadig du poster de lange indlæg med masser af gode billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak hvor er du sød, det lover jeg ;) måske dette kan motivere mig til at lave alm. indlæg lidt oftere. Om ikke andet så blir' der da sparket lidt mere liv i bloggen ;)

      Slet
  8. Fantastisk gode fotografier og dejlige børn : )

    SvarSlet