fredag den 14. december 2012

med jul på

December flyver jo derud af. Her kommer lige en ordentlig røvfuld julede billeder (nu fortryder I helt sikkert alle de søde kommentarer, jeg fik i sidste indlæg) hehe! I eftermiddag starter ungernes juleferie, hele næste uge står på hygge, krea og leg -inden alle juledagene med fart på. Michael holder først ferie næste fredag så det bliver bare os 3! I dag er derfor Selmas allersidste dag i vuggestuen, og efter nytår venter børnehaven!!! Det er lidt vildt. Og store søde Mingus gik Lucia optog i børnehaven i går, stolt mama.

I kan også finde mig på Instagram, hvis I synes jeg er for sløv herinde. Søg efter roselion. Men tror faktisk de fleste af jer gør det allerede, hvilket er super hyggeligt.

21 kommentarer:

  1. Mor/datter billedet er da hjertesmeltende. God weekend og ferie :)

    SvarSlet
  2. dejlige decemberbilleder, Maria:)

    SvarSlet
  3. Sikke en god ide med alle de små nissebørn på vinduet.

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder, som altid ;)

    Og det velfortjente spøgelse!

    SvarSlet
  5. Jeg finder dig fluks, find mig under tannebaek hvis du har lyst ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg gider snart ikke gentage mig selv igen, igen, igen.... SUUUK! Så dejlige billeder og skønne unger :) God weekend!

    SvarSlet
  7. Som altid så dejlige, smukke og inspirerende billeder.

    Jeg kan forstå at du har haft "bøvl" med billedstørrelsen og jeg ved ikke om du har fået løst dit problem. Men jeg har bare lyst til at sige, at jeg synes at dine billeder har en rigtig godt størrelse som de er nu. De kan også godt blive for store, efter min mening, så man nærmest skal sidde og scrolle og kun kan se lidt af billederne af gange, når man sidder med en mindre skærm. Bare mig mening ;)

    Følger dig også på Insta nu. Havde ikke opdaget at det var "dig" ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette!!!
      Jeg har ikke løst problemet og kommer nok heller ikke til det. Er helt enig, det er mega træls når billederne er for store, så får man ikke noget ud af det. men de var bare lidt større og det gjorde at de passede til "længden" på teksten!? hvis det giver mening, det forstyrrer mit øje lidt nu, men pyt ;)

      haha, det er også det fjollede insta navn. Hedder Rosenløwe til efternavn, men kunne ikke bruge ø så det blev roselion (ret kikset faktisk) ;)

      Slet
  8. Åh hvilken hyggelig stemning der stråler ud ad alle billederne!

    SvarSlet
  9. Sikke dejlige julebilleder... :)
    Jeg siger forresten det samme som mette... Billederne er også perfekt str for mig nu, OG jeg havde heller ikk lige opfanget at du var dig på insta.. Men følger dig i forvejen.. :)

    SvarSlet
  10. så dejlige billeder. Elsker de fortæller en hel historie!

    SvarSlet
  11. Så fine billeder :) Hvor er de fine træhuse med malede tage mon fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Rikke, undskyld det MEGET sene svar. His ikke allerede du har fundet ud af det, så er husene købt af Karen som har bloggen http://fabechsfabrik.blogspot.dk/ de er SÅ fine ;)

      Slet
  12. As said before.. Skønne billeder! Og mor-datter billedet er fantastisk!

    SvarSlet
  13. Dejlig lille familie du har og sikke I forstår at nyde livet!

    SvarSlet
  14. Guuud hvor er der skønt, her hos dig - hvordan har jeg ikke været her før? Nu er jeg her i hvert fald for at blive. Rigtig glædelig jul :-)

    SvarSlet
  15. Tuusind tak for de søde kommentarer, jeg vender tilbage med svar efter jul :)

    SvarSlet