mandag den 24. september 2012

THIS & THAT

Fra Mingus fødselsdag
Fredagshygge med pizza & is
Familietur rundt om Maglesø
Magisk hule under spisebordet
Brunch med sød veninde
Min smukke veninde, som meget snart skal være mor for første gang
Polterabend/hyggedag for min søde veninde Mia. Som blev viet på rådhuset i torsdags, og fejret til en fantastisk fest i lørdags.
og vi sang...
Mingus og bedstevennen Milan laver juice. "Gode kammerater hjælper hinanden Maria" Citat: Milan.
Vores søde weekend-gæst kusine Polly, som også var med til bryllupsfest.
Nye IKEA hylder
De sidste billeder er fra vores lille søndagstur igår, inden Polly blev hentet. 

22 kommentarer:

  1. Jeg synes det er ganske fantastisk smukt det første billede med lille Selma i bladene. IKEA hylderne flytter også snart ind på min væg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene ;) De er gode de Ikea hylder!!!

      Slet
  2. Skønne billeder som altid :) Jeg er også helt betaget af det af Selma i bladende. Og dejlig med sådan en god kammerat. Hvor er han sød :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mette :)Det er nemlig dejligt med sådan en kammerat, synes også det var meget sødt sagt :)

      Slet
  3. Fantastiske billeder som altid. ELSKER ELSKER ELSKER Mini Rodini, har selv savlet over tiger-blusen dog i leggins, men det blev til kanin-leggins fra samme kollektion. Sjovt har jeg lige blogget om dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør jeg også ;) Da Mingus var helt ny fik han en langærmet body fra Mini Rodini med guitarer på i barselsgave. Det blev hurtig til et yndlingsmærke ;)

      Slet
  4. Dejlige billeder!
    Hvor er bjørne blusen og den stribet bluse fra??

    Og jeres gule sofa pude? Jeg har en Hay, men den ser slet ikke ligeså blød ud som jeres?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Blusen med bjørnen er fra Pieces og den stribede fra H&M :) og puden er Hay, det er nok fordi børnene har hoppet godt rundt på den at den ikke er så stiv i det mere, for det var den i starten -faktisk ret meget!

      Slet
  5. Der er så meget at kommentere på, at jeg ikke kan huske halvdelen af det. Som altid dejlige billeder, jeg får lyst til at flytte ind i dem ;)

    SvarSlet
  6. Kan kun erklære mig enig i de øvrige kommentarer! Og hyggeligt med gæster på billederne i form af kusinen og bedstevennen:-)

    Det ser ud som et godt sted at tage på søndagstur - er det på Amager et sted?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det kunne sagtens have været på Amager :) men det er i Roskilde hvor vi bor ;)

      Slet
    2. Det ligner lidt...;-) Skønt ser det i hvert fald ud:-)

      Slet
  7. Fine billeder. Er, som mange andre, også vild med det første billede. Så sødt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. P.S. Hvor er brunchen fra? Ser fantastisk ud :-)

      Slet
    2. Mange tak ;) Brunchen er såmend bare fra Café Vivaldi :)

      Slet
  8. lækker billeder og skønne børn. Hvor gammel er dine børn?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) De er 2,5 og 5 år

      Slet
  9. Så fine, fine billeder som altid-du er så god til at fange stemningerne. Og dine ungerne er super, super smukke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, hvor er du sød!! :) og i lige måde.

      Slet
  10. Det er da bare de mest fantastiske fotos!:) Livsbekræftende og fulde af lykkeglimt.. Tak for kigget:)

    SvarSlet
  11. Hva hedder de Ikea hylder? Kan ik finde dem på hjemmesiden. Vh

    SvarSlet