søndag den 15. april 2012

         Selma har lært at tegne ansigter, åbenbart. Dette er mor.
          Der er kommet fine sager med posten. Vi har allerede lavet en lille opsparing i elefanten, Selma tømte min pung og
          fyldte den lille fyr, hvorefter vi opdagede at de havde glemt at sende nøglen med! Den fine pung er fra Ninna og er
          allerede et kært eje.
          Se hvad jeg kan, se hvad jeg kan....
            ...også på lillefisterens cykel!
            Familie portræt, som vi selv har taget -fordi vi opdagede at vi alle var hoppet i bordeaux.
             Jeps, hun har selv valgt tøj.
            Her blev de plantet med en bunke bøger, da de havde en "lille" smule problemer med at enes om udklædnings tøjet.
            Det gik meget bedre, og der blev hentet flere og flere og flere bøger. Ahh.
           og så var det godnat!

20 kommentarer:

  1. Det ser saftsuseme hyggeligt ud-og hvor er I fine i bordeaux, på det dejlige værelse:)

    SvarSlet
  2. Hvis man kunne postordre børn som jeres, så... De er SÅ kære. Også i bordeaux :)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige billeder! Og skønt familie billede ;)

    SvarSlet
  4. Så skønt med skønt på!!!
    Værelset er blevet rigtig fedt...

    SvarSlet
  5. ELSKER dine billeder Maria, de er så levende! Og skønt familieportræt! Det er sjovt når man opdager at man matcher, det gør jeg faktisk tit med sylvester....
    Og dejligt at du er glad for pungen:-)

    SvarSlet
  6. Så skønne billeder!

    Sikke et dejligt værelse de har fået. Er de glade for at dele værelse? Tænker det giver en tryghed når man sover sammen...

    SvarSlet
    Svar
    1. De er rigtig glade for at dele værelse, er også sikker på at det giver dem en tryghed at sove sammen ;)

      Slet
  7. Dejlige skønne billeder, og er ret så tosset med familieportrættet!

    SvarSlet
  8. Jeg hepper på bordeaux, det er en skøn farve! Igen, igen dejlige billeder og så må jeg lige sige det endnu en gang - jeg ELSKER ungernes værelse .)

    SvarSlet
  9. Maria for satan, jeg elsker dine billeder!!! Og dinne unger er bare SÅ seje og skønne :)
    Lige et glad input jeg trængte til her på job begravet i fabric samples og tegninger...

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, det er jeg glad for at høre ;)

      Slet