tirsdag den 13. marts 2012

Idag er jeg hjemme med Mingus som hoster og har feber. Billederne er en god blanding fra de sidste par uger. Den fine solgule Kähler vase har jeg været så heldig at vinde hos Ninna, endnu engang TAK. Køkkenskabet har min søde veninde fundet til mig, det skal lige have en kærlig hånd på et tidspunkt. Retro kjolen er fra da jeg var barn og fundet på loftet hos mine forældre. Michael og jeg har fået ny seng, den vi havde før var 140 cm. bred og den nye er 180 -sååå lækkert, den er så stor at jeg ikke engang bemærkede at Mingus kom ind i nat :) Men det har også gjort at vi har fået endnu mindre gulvplads, i vores i forvejen ret pressede 3 værelses. Vi har derfor hængt et 2m langt rør i loftet som bøjlestang, og det funger' ret godt.

27 kommentarer:

  1. Som altid skønne, skønne billeder! God bedring med Mingus. Det ser ret godt ud med den bøjlestang. Men er det ikke svært at få fat på tøjet? Vi har lige knapt 3 meter til loftet, så her ville det kræve en stige. Men idéen er nu ret god!

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha'. Vi har højt til loftet i stuen men ikke så højt på værelserne, den hænger over sengen så man bliver også nød til at stå i den for at nå ;) Men ellers kunne man evt. hænge den i kæder fra loftet, men så kan vi ikke være i sengen hehe :)

    SvarSlet
  3. Min egen vase står også med fine forårsgrene fra mine svigerforældres have:-) Du var da den helt rigtige vinder, den passer da perfekt ind hos jer:-)
    Og så kan jeg se at du også har den fine kalender, hvad gør i egentlig med månederne når de er ovre? Jeg synes det er vildt synd at smide ud nemlig...
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil videre har vi brugt dem til at tegne på, og Mingus øver sig i at lære/skrive tal ;) Men du har ret, måske man kunne beklæde en kasse med tal eller noget i den dur -har jeg tænkt :)

      Slet
  4. I har da også fået nyt bord, eller? Fed ide med bøjlestangen. Og lækkert kig indenfor som altid. Der emmer jo af forår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, eller nej -vi har haft et rundt bord et par måneder, det virkede ikke så godt. Så det er sådan set bare vores gamle bord vi har fundet frem igen ;)

      Slet
  5. Skønne billeder! Smart med vandrøret som bøjlestang - man kan vidst bruge vandrør til meget andet end vand, har også set det som lamper på cafe på Østerbro! Fint køkkenskab - nogen gange er det også fint bare at lade det være med afskallet maling.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, men skabet er bare virkelig grimt på siderne så det får lige en omgang. Nu må vi se hvornår det bliver, der går sikkert flere måneder før jeg får taget mig sammen, og nu hænger det der jo også allerede ;)

      Slet
  6. Lækre farver og billeder som altid, og skøn, skøn retrokjole. God bedring.

    SvarSlet
  7. Hvilken kalender er det????

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en Stendig Kalender, du kan finde den her:

      http://plus.politiken.dk/BOLIG/Design/Stendig_Kalender(20223).asp

      Slet
  8. og skøøøønne billeder som altid :)

    SvarSlet
  9. Dejlige billeder i skøn forening! Det spisebord der... hvor mon stellet er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ;)
      Spisebordet er købt i Ide Møbler, men det er vist ved at være 5 år siden -ved ikke om man kan få stellet for sig.

      Slet
  10. I vores gamle lejlighed havde vi også bøjlestang i loftet- det var vi også glade for! Men da vi flyttede og fik mere plads, ville vi gerne prøve med et skab- det er vi også glade for. Men kunne nu godt stadig tænke mig en stang med fint tøj på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ønsker mig i den grad mere plads ;) Vi har 3 kommoder, et skab og nu også bøjlestang og jeg er ved at få en lille smule pip når der skal ligges tøj på plads da de står i flere forskellige rum. Hvem der bare havde et walk in, med plads til ALT :)

      Slet
  11. Vi er også lige gået fra en 140-seng til en 180... Det er altså bare super lækkert! Og endnu mere fedt hvis det hjælper på ens nattesøvn ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig super lækkert, og hjælper bestemt på min nattesøvn :)

      Slet
  12. fine fine billeder. Vi nøjes stadig med 140 cm ret trangt når vi skal være 4 i den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, vi har jo også klaret os fint indtil nu -men klager bestemt ikke over mere plads ;)

      Slet
  13. Jeg bliver helt misundelig over de to Kähler-vaser, og du har ligefrem vundet dem, hvor er du altså heldig! :) De gule lamper er også super flotte, må man spørge, hvor de er fra?
    I det hele taget: Skønne billeder! Har meldt mig som fast læser i dag, glæder mig til at følge med.

    Mange hilsner Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar. Har dog "kun" vundet den ene vase ;) lamperne er fra Muuto og hedder vistnok Mhy, vi fik dem i bryllupsgave så ved ikke hvor de er købt. Søg på google, der kommer de helt sikkert frem :) Er glad for at vil læse med her hos os.

      Slet
  14. Virkelig nogle lækre billeder - følger dig på Bloglovin' med det samme, det her er en blog jeg gerne vil se meget mere til :) Fed idé med vandrøret - klart noget jeg skal huske! Måske kæresten skulle have det i stedet for et tøjskab - han vil gerne at ALT hans tøj hænger.. Er vild med køkkenskabet og selvom jeg også godt kan lide farverne på det nu, så forstår jeg godt du vil give det en omgang. (Har det også selv sådan med ting i køkkenet - de må gerne være nymalede og ikke skalle af rundt omkring)
    Er vandrør + beslag en dyr løsning? Kh Kamilla
    Smut ind forbi min blog, jeg har løbende nogle give aways der måske ville være noget for dig og dine børn?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din fine kommentar. Tror vi gav omkring 300 for vandrør og rørbæring'er, så det er jo ikke galt ;)

      Slet
  15. skøn skøn kjole, hvis du nogensinde vil af med den så vil jeg gerne købe den til min datter.

    SvarSlet