onsdag den 15. februar 2012

Nå, men det startede med at Selma blev ringet hjem en halv time efter jeg havde afleveret hende i vuggestuen i mandags. Endnu et styrt på rutsjebanen med næsen først, heldigvis ikke så slemt som først antaget. Vi når lige hjem og så bliver Mingus ringet hjem fra børnehaven, med dårlig mave. Afsted med os igen, han er ellers aldrig blevet sendt hjem fra børnehaven før. Idag har Selma haft lidt bøvl med maven, men heldigvis er de begge ved at være på toppen igen. Her er lidt billeder fra de sidste 3 dage, hvor jeg har haft nok at se til :)

10 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne, og hvor ser det bare ud til de er glade for hinanden...
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, de er super glade for hinanden. Men de er ligeså glade for at skælde hinanden ud ;) God weekend

      Slet
  2. Det er da den fineste lille tallerken Selma har, hvor mon den er købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er købt i Babysam ;) Har også en drengeudgave til Mingus, de synes det er vildt hyggeligt at man kan dele maden op :) God weekend.

      Slet
  3. Åh, hvor er de skønne.

    Jeg har efterhånden læst med herinde et stykke tid, og bliver simpelthen nødt til lige at sige, at det bare ser ud til at dine børn er virkelig lykkelige og trygge. Jeg ville gerne være barn hjemme hos jer.

    Kig endelig forbi hos mig, hvis det skulle have interesse.

    www.moderatkaos.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Øj mange tak, det var meget sødt sagt ;) Gør også mit bedste :) God weekend

      Slet
  4. Det er godt nok nogle lækre unger du har dig! Super dejlige billeder:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak ;) God weekend til dig også

      Slet