søndag den 26. februar 2012

12 kommentarer:

  1. Åhh, smukke billeder som altid:)

    SvarSlet
  2. Ubetinget mit yndlings museum som barn! Ikke mindst pga. et kæmpe dyr udstillet forhallen, som jeg husker det.
    Har de stadig de opgaver, man kan gå rundt og løse? Jeg elskede dem og kan nærmest se lay out'et for mig.

    SvarSlet
  3. Vi elsker også zoo-museet, det er sådan et skønt sted, og lidt farligt...synes en lille mand herhjemme...Hvor er det et super fedt billede af mingus og skeletterne!

    SvarSlet
  4. Åh det ligner en dejlig søndag :-)

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder og god inspiration til vores næste udflugtsmål :-)

    SvarSlet
  6. Du tager simpelthen de skønneste billeder, det er som at være der selv:-)

    SvarSlet
  7. Skønne billeder som altid ;-)

    SvarSlet
  8. Ja du er virkelig god til at tage interessante fotos!
    Og så er dine børn altså virkelig skønne, -jeg er helt vild med Selmas skarpe pandehår!!
    Kram fra Clara

    SvarSlet
  9. Det ser simpelthen så fascinerende ud det sted.
    Elsker billedet med Mingus og skeletterne :)

    SvarSlet
  10. We have a same kind here in Helsinki and kind (+ i ) love it, it´s a great place : )

    SvarSlet
  11. Wau der må vi ind en dag :- )

    Rina
    http://tanke-univers.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Skønne billeder. Sejt museum...der vil jeg også hen

    SvarSlet