torsdag den 1. december 2011

Glædelig 1. december

Sidste år ved juletid læste jeg et indlæg hos smilerynker om en fin lille nissedør på væggen. Jeg synes simpelthen det var den skønneste idé, og hængte derfor i aftes en lille dør på væggen. Da Mingus opdagede den i morges, var han ikke et sekund i tvivl om at den var til den søde lille nisse, som havde lagt små pakker til ham og Selma. De har forgæves banket på den lille dør og kaldt på nissen, for til sidst at konkludere at nissen nok sover længe (nemlig unger, det er lige præcis derfor nissen ikke lukker op). Såå hyggeligt!

3 kommentarer:

  1. Rigtigt hyggeligt. Jeg læste din kommentar om at det var en dør du havde printet ud og det synes jeg simpelthen er en genial løsning. Der er jo ingen grund til at bruge penge på en dør hvis man ikke synes det er sjovt at lege med nissen og sådan kan man få det prøvet af for billige penge.

    Jeg glæder mig til at se hvad nissen finder på hjemme hos jer.

    SvarSlet
  2. Sikke en sød idé.
    Kh. MiA

    SvarSlet
  3. haha hvor er det bare skønt!! prøver forgæves at lære bette H at sige nisse og julemand, det blir mit mål for december...

    SvarSlet