torsdag den 22. december 2011

Ahh hvor er det dejligt, at Michael nu også har ferie. Mingus prøver for vildt grænser af for tiden, og jeg har været mega forkølet, så disse 4 dage med begge rollinger hjemme har (til tider) været liiidt tunge.Vi har hygget os det meste af tiden, men hvor kan sådan en 4-årig være tung at danse med. Til og fra mærkerne på gaverne er billeder jeg har printet fra nettet, efter at have set Majas fine pakker. Det sidste billede har Mingus taget idag, hvor Selma fik sig en flyvetur i strømpebukserne.

5 kommentarer:

  1. Bedre gaver findes ikke end de, der er lavet med kærlighed og knofedt.
    Jeg synes altså, hun tager den olfert i stiv arm ;)
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  2. De var sååå stolte af deres gaver, og det samme var forældrene selvfølgelig også ;)
    Haha, ja hun ville i hvert fald gerne have en tur mere og mere og mere :)

    Glædelig jul Malene, håber I får en skøn en :)

    SvarSlet
  3. Ih hvor skønne billeder:-) Er helt færdig af grin over Malenes kommentar, hi hi:-)

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie Maria:-)

    Kh

    SvarSlet
  4. Hej Ninna, jeg var også færdig af grin ;)
    Mange tak søde, og i lige måde :)

    SvarSlet
  5. Skønne billeder!
    Jeg sidder og smiler.... Dejlig pige ;-)

    SvarSlet