torsdag den 8. september 2011

Lidt nyt nyt, og lidt nyt gammelt. Jeg så at Clara havde puttet hendes cd'er i neon bakke, og det var ret snildt synes jeg. Så jeg har fundet de bedste af de bedste frem, nu mangler vi bare at få bygget vores nye reol -som jeg fik materialer til i fødselsdagsgave. Vi har nemlig planer om at opdatere vores stue lidt, den skal have en gang maling, ny reol og så drømmer jeg om et rundt spisebord og noget nyt på væggene. Glæder mig til at komme igang. Den "store" Fjällräven fik jeg i værtindegave af min søde veninde, til Mingus' fødselsdag.

Ps. Tillykke med fødselsdagen søde Mutti!

4 kommentarer:

  1. Spændende at se hvad projekt ny reol munder ud i. Selv drømmer jeg om et langt bord, men pladsen er indtil videre kun til det runde. Tillykke med din mutti :)

    SvarSlet
  2. Det er da også en ret smart måde at opbevare cd'er på. Vi har også et rundt bord, og det er drøn hyggeligt at sidde rundt om.

    SvarSlet
  3. Så fint:) hvor har du neon Bakken fra?
    Kh KM

    SvarSlet
  4. Malene: Ja, det bliver spændende. Og ikke mindst spændende hvornår vi får tid til at gå i gang ;)
    Jeg er også rigtig glad for vores lange bord, da vi ofte har gæster, synes bare runde borde er mere hyggelige (det er dog et must at det skal kunne forlænges).

    Ida: Lige præcis, det er så hyggeligt og ville give lidt mere plads i rummet da vores nuværende er 2m langt :)

    Vilhelm's mor: Bakken er fra "Neon living", er 100 på at du kan finde en på nettet. Jeg har købt min i Sankt de luxe i Roskilde :)

    SvarSlet