onsdag den 22. juni 2011

Dem som kender mig ved, at jeg på ingen måde er overtroisk. Men synes alligevel at det var en smule skørt, at jeg i nat drømte at de ville ringe fra vuggestuen, og fortælle at Selma var kommet til skade (sådan noget drømmer jeg altså normalt ikke). Som I jo nok kan regne ud, ringede de fra vuggeren idag og fortalte at Selma havde lavet mega styrt på legepladsen. Så fik jeg lige fart på og hentede det blodige (og meget trætte) barn, der var heldigvis ikke sket noget alvorligt. En fiskedelle, en kop mælk og en lur hjalp på det hele.

7 kommentarer:

  1. Avs! Så tør man vel nærmest ikke at aflevere sit barn, når man har drømt sådan noget. Godt at hun er okay, trods alt :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt at det ikke var mere alvorligt:-) Fiskedeller kan klare meget her i verden:-) God bedring til hende..

    SvarSlet
  3. Mette: Tænkte ikke videre over det, det var først da de ringede jeg tænkte WHAT. Men til en anden gang kan det da godt være, jeg lige skal pakke hende ind i vat inden jeg sender hende afsted ;)

    Ninna: Ja, det lød ret slemt da de ringede. Hendes læbe var revnet inde i munden, det kan virke ret voldsomt når det bløder så meget. Tror den ene pædagog havde det værre end Selma, hun så i hvert fald ret bleg ud ;)

    SvarSlet
  4. Stakkels pus. Godt det ikke gik værre.

    SvarSlet
  5. av av lille pus, men sikke sej hun er at hun bare skal ha en fiskedunse, og så er hun klar igen!! de er sgu tough de små basser!!

    SvarSlet
  6. Ej, hvor skørt! Selv er jeg heller ikke det fjerneste overtroisk, men det er da pudsigt, når sådan noget sker :)

    Hvor er hun skøn din lille Selma. Supersøde billeder! (Og jeg kan ikke lade være med at være vild med farvekombinationen, som den grønne abe og det orange smørrebræt danner.)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Malene: Nemlig ;)

    Mic: Ja, og den var ikke engang hjemmelavet :) haps haps og så var den væk.

    Mirjam: Ja, jeg synes i hvert fald at det var lidt skørt :)

    Jeg er ret begejstret for orange har jeg fundet ud af ;) men ja de er en god lille kombi. Selma elsker "Geo" som aben hedder, det var egentlig en jeg købte til Mingus da han var helt lille. Han er dog lidt ligeglad med bamser og sådan, så det er vist ok at lillesøster låner ham ;)

    God weekend til jer :)

    SvarSlet