fredag den 27. maj 2011

Prrrr

8 kommentarer:

  1. Ny layout! COOL.

    God weekend til dig også Maria :-)

    SvarSlet
  2. SÅ fedt med det nye layout, meget fin flamingo:-) Det er super godt fundet på..

    Rigtig god weekend:-)

    SvarSlet
  3. Mange tak, det gør mig da rigtig glad :)

    SvarSlet
  4. Det er første gang, jeg kigger ind hos dig.

    Dejligt at se en hest, dem er der ikke mange af i blogland (bortset fra på min blog).
    Jeg synes det er rigtigt fedt, at du lader billederne tale med de største ord....

    Glædelig søndag.
    Kirsten

    SvarSlet
  5. Sikke nogen skønne heste!! Du tar virkelig nogen gode billeder.

    SvarSlet
  6. Kisser: Mange tak, det var pænt sagt :)

    Tilde: Også mange tak til dig, hesten er ikke min, synes bare den var så fin :)

    SvarSlet
  7. Neje en dejlig hest! Den ligner min gamle hest rigtig meget,,,

    SvarSlet