lørdag den 21. maj 2011

Ingen stress

12 kommentarer:

  1. Så hyggelige Billeder. Du har de dejligste unger. Go røv...:-)

    SvarSlet
  2. det ligner godt nok en god dag!

    Hvor er bamsen med de lange ben sød..

    SvarSlet
  3. Ja, sikke nogle fantasiske billeder. Aldeles skøn stemning der bare strømmer ud af dem!!!

    SvarSlet
  4. Næææh. hvor ser det hyggeligt ud :)
    Tak for sidst, glæder mig til næste gang :)
    Kram

    SvarSlet
  5. Det er helt vildt hvad du kan med dine billeder Maria:-) Så gode er de!!
    Fik sgu nærmest helt tårer i øjnene af storbror/lillesøster nussebillederne...:-) Der er da vist ingen tvivl om at Sylvester også skal være storebror en dag...

    SvarSlet
  6. Lækre billeder, ser da bare ud til at det var en god dag:-)

    SvarSlet
  7. Åhh nu ønsker jeg mig en have endnu mere, tarveligt;) Lækre unger!

    SvarSlet
  8. det var da de mest livsbekræftende billeder! tak fordi du deler.

    SvarSlet
  9. I er simpelthen de sødeste, tusind tak ;)

    kongemor: Vi har heller ikke nogen have, er bare flittige til at låne familie og venners ;) men ja, gid man havde.

    SvarSlet
  10. Utrolig kul krakk på soverommet. Og teakbenken raaawks!

    Flotte bilder :)

    Fortsatt god søndag!

    SvarSlet
  11. bar røv og sandaler, det er sgu god stil!! sikke nogle lækre billeder fra jeres weekend!!
    -og super fint hjørne du har fået dig!!
    /Mic
    (ps. mit bekræftelses ord er miatablu, sejt ord!)

    SvarSlet
  12. for en koselig blogg! ...og den trehytten, WOW. der ble jeg inspirert.
    velkommen inn til meg, hvis du vil:)

    *maria/zoo payne

    SvarSlet