søndag den 15. maj 2011

Aaav av, av

Det meste af lørdagen lå jeg på sofaen og betragtede mine unger og deres far, som legede og aede deres mor på kinden. Fredag d. 13. var jeg så heldig at skulle have rodbehandlet en tand, av for s.... Idag har dog (med en del smertestillende) været noget bedre, vi har besøgt min mormor og Michael fik slået hendes græs. Min søde mormor gav mig en fin Lyngby skål (som ses på det meget dårlige billede, nåede kun at knipse dette før kameraet løb tør for strøm). Aftensmaden spiste vi hos bedstemor og bedstefar, og vi fik også luftet deres gode gamle Ozzy. Selmas super skønne hue har jeg købt af søde Ninna, tusind tak for den og hjertet.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin fotoblog du har! Selvom det var dumt med tandsmerter så ser det dejligt ud.

    SvarSlet
  2. Jeg har også virkelig meget besvær med mine tænder lige for tiden, så min fredag gik omtrent lige sådan. Ømme tænder er bare det værste!
    Den Lyngby vase er virkelig fin og yndig!

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud! Og stakkels, stakkels dig!!! Godt din skønne familie kunne ae dig lidt :) (Super fin skål og hue!) Knus

    SvarSlet
  4. ÅÅrrhhhh hvor er hun sød med huen:-)Den ser da ud til at passe perfekt:-)

    Stakkels dig og dine tænder, håber du snart får det godt igen:-)

    Kh Ninna

    SvarSlet
  5. Hej

    Jeg har givet dig en award :O)

    http://tantepap.blogspot.com/2011/05/jeg-har-modtaget-en-award.html

    Venlig Hilsen

    Tantepap :O)

    SvarSlet
  6. Jeg håber, bisserne er i bedring. Det ser ud til, at I har hygget - trods alt.

    SvarSlet
  7. Tak for de søde kommentarer ;)

    Tante Pap: Mange tak, det er sødt af dig ;)

    SvarSlet