torsdag den 28. april 2011

Torsdag

Genbrugsfund, bagning og eftermiddagshygge på altanen.

17 kommentarer:

  1. Skønne billeder! Er det pixi-bøger der gemmer sig i den fine blå mini-kuffert? Jeg er vildt misundelig :)

    SvarSlet
  2. Sikke dejlige billeder:O) Er misundelig på ALLE genbrugsfundende!

    SvarSlet
  3. Super fantastiske billeder - det ser ud som om, I hygger jer:)

    SvarSlet
  4. Der er få som tager så fortællende billeder som dig.
    Det ser ud til at have været en brandgod dag!

    SvarSlet
  5. Hvor er det fantastiske billeder, jeg kommer altid i så godt humør når jeg ser på alle de dejlige ting i gør sammen. Fantastisk - og tak.

    Hilsen Sarah

    SvarSlet
  6. Nu bliver jeg da helt rød i kinderne, hvor er I bare søde :)

    Ja, det er det meste af vores lille pixi-samling. Vi er vist oppe på en 80-90 stykker nu ;) er altid på udkig.

    SvarSlet
  7. Jeg er enig i roserne. Billeder siger mere end tusind ord - især dine. Jeg øver mig stadig på at tage billeder der "taler" :)

    SvarSlet
  8. Inspirerende, tror jeg vil tage på genbrugsjagt i morgen:)

    SvarSlet
  9. Lækre genbrugsfund og rigtig fine billeder:-)

    SvarSlet
  10. Er helt forelsket i de små grønne sandaler. Sådan nogle skal jeg også have fat i når der kommer småfolk :)

    SvarSlet
  11. Fine, fine sager Maria!
    Fandt lige linket, hvor jeg købte skoene vi talte om sidst... http://gucio.spdesign.biz/category.php?id_category=5
    Der koster de under 300 kr :)
    Kram

    SvarSlet
  12. oh! - hvor får man fat på de labre smørrebrætter nu om dage?

    oh!
    Carla :)

    SvarSlet
  13. Hej Maria.
    Iiihh en dejlig weekend I har haft!! Og sikke nogle fantastiske lopper... de boller ser dælme os mega mums ud, kan du ikke poste en opskrift??
    K-Mic

    SvarSlet
  14. Endnu mere tak for de søde ord :)

    Smørrebrætterne er fra genneren og bollerne var det rene kage, de har absolut ikke set skyggen af fuldkorn ;) det var noget med ualmindelig meget smør, æg, hvedemel og gær. og en ordentlig håndfuld kardemomme ;) kan ikke lige finde opskriften Mic.

    SvarSlet
  15. Tak!! smør er klart vejen frem...

    SvarSlet