tirsdag den 12. april 2011

Hjælp

Min elskede læderjakke er endnu engang gået op i syningen og denne gang kunne den ikke lappes, men heldigvis var der lige præcis ikke gået 2 år så jeg har i stedet fået pengene retur (modellen er selvfølgelig udgået) så nu står jeg her uden jakke og kan ikke finde en ny. Er der nogen der ved hvor man kan finde en fed læderjakke, den skal være sort og gerne lidt rå??? Og så knækkede jeg da også lige en tand da jeg drak min smoothie i morges, øhhm hvordan kunne det lige lade sig gøre. Men jeg fik da købt lidt lækker neglelak, hvis man skal se lidt på det positive. Ihh altså :)

11 kommentarer:

  1. Uheld på uheld... Bittert. Jeg er kun leveringsdygtig i ynk og medfølelse, har desværre ingen gode råd mht. læderjakker.

    SvarSlet
  2. Øv hvor ærgeligt:-( Hvor er den fra den læderjakke der er i stykker?
    Hvis prisen er ligegyldig, så laver Rick Owens de SEJESTE læderjakker:-)

    Pæne neglelakker...

    SvarSlet
  3. Æv. Der er ikke noget værre end at miste yndlingstøjet. Jeg håber, du snart finder en brugbar erstatning. Og at tanden ikke smerter alt for slemt.

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med de jakker som Provider laver. Dem skal du helt sikkert tjekke ud. Munderingskompagniet er bestemt også et bud, dog til temmelig dyre priser. Jeg har en sort læderjakke fra Provider og den køre i år på 4 sæson og holder sig super fint. Deres priser er også rigtig fine...
    Lyder surt med alle uheldene, kender det alt for godt. Det er typisk!
    :o)

    SvarSlet
  5. Øv - sikke en start. Jeg kan desværre hjælpe med læderjakken eller tanden, men det er nogle seje neglelakker du har invisteret i (har lige købt et par stykker selv) Neglen vokser ud igen - det er værre med tanden.

    God aften til dig.

    SvarSlet
  6. Ja jeg må da være træt - siden jeg fik det til en knækket negl. Men du ved en fjer kan blive til 7 høns på så kort tid ;O)

    SvarSlet
  7. ØV hvor surt... Jeg ville tjekke tjekke i Gai og Lisva, hvor de blandt andet har Munderingskompaniet. God fornøjelse med jagten!

    Mvh Maria

    SvarSlet
  8. Great colors! I'll definitely follow you, hope you would like to do the same;
    edgyfeather.blogspot.com

    xxxxx Love

    SvarSlet
  9. Jeg vil helt klart sige munderingskompagniet mht. ny jakke, har selv en og den er perfekt!

    SvarSlet
  10. Taaak for hjælpen søde damer, jeg har fundet mig en super lækker jakke. Held i uheld at den andet gik i stykker, for den nye er endnu skønnere ;)

    En Rick Owens jakke må jeg vist nøjes med at drømme om ;)

    SvarSlet
  11. Ja, det bliver også ved drømmene hos mig med den Rick Owens jakke, øv:-( Hvorfor har man ikke et pengetræ:-)

    SvarSlet