tirsdag den 26. april 2011

Haps haps haps

9 kommentarer:

  1. Gode sager...
    Er vild med striktrøjen med skibe på hvor er den fra...?
    -og sig mig, du har da skiftet navn udseende på bloggen, det ser fint ud...;)

    SvarSlet
  2. åh, hvor pænt. det hele - både stort og småt. hvorhenne får man fingrene i så fine sager?

    SvarSlet
  3. Uhhh hvor ser det lækkert ud :0). Har du "bare" shoppet amok, eller været til et utrolig lækkert lagersalg :0).

    Rigtig god dag!

    Kh Maria

    SvarSlet
  4. LÆKRE sager, er totalt misundelig:-) Uh der er nu ikke noget så skønt som nyt tøj:-)

    SvarSlet
  5. Jeg har været et smut i Ringsted, der ligger sådan noget outlet halløj. Hollys er dog kun i denne uge, men med 70% på alt. Har ikke været der før, men kommer helt sikkert igen - der var mange gode sager ;)

    SvarSlet
  6. mums lækkert!! det er jo også total vejr til at sommer-shoppe-amok!!

    SvarSlet
  7. Hvor er det lækkert! Jeg fik også sendt min mor forbi outlettet efter Holly's... Og hun fik en masse!!

    Men må snart også selv forbi kan jeg se ;)

    SvarSlet
  8. Ja det er sgu lækkert når man kan spare lidt penge, man kan jo købe sig fattig i lækre ting til de små ;)
    Mingus ville selvfølgelig ikke have den fine cardigan med skibe på til at starte med, nu er den (heldigvis) totalt yndlings :)

    SvarSlet