torsdag den 20. januar 2011

Blogleg

Jeg er blevet tagget af intet mindre end 3 skønne bloggere JoMaria og Vibeke. Tusind tak, det er super fedt at I synes om min blog - det gør mig da rigtig glad. Jeg nyder også at læse med hos jer, og så elsker jeg alle de søde kommentarer I skriver her på bloggen.
 
Reglerne er:
1. Tak og link tilbage til den person, der tildelte mig.
2. Del 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere.
4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.

                           Billedet har ikke noget med noget at gøre, men gik lige lidt kold i alle de link og fik ikke gemt det billede der hørte til.
8 ting om mig selv:
Jeg er ufatteligt ynkelig, når jeg er træt -virkelig stakkels (siger min mand)

Hader at skylle salat, man kommer sådan til at fryse sine fingre.

Kan ikke stå for et fint net/mulepose/shopper, har snart noget af en samling (du ved, de der som bare er gode til alt -indkøb, vuggestue osv.) Michael griner efterhånden bare, når han ser jeg kommer hjem med et nyt.

Har aldrig smagt sushi, men jeg er sikker på at jeg ville elske det.

Har en ustyrlig lyst til at sætte tapet op.. i stuen, soveværelset, Mingus værelse, bare alle steder. Men da vi har et kæmpe ønske om at sælge lejligheden og flytte, ville det være lidt spildte kræfter og penge ikke mindst.

Elsker nummeret Believe in miracles med Ramones.

Er helt vild med andebryst, det er så lækkert.

Før jeg blev gravid med Mingus spiste jeg stort set ALDRIG chokolade (jep den er go nok, synes det var for vammelt). Nu er jeg nærmest afhængig af det skidt, hvad skete der lige der..?

Det var 8 om mig

Jeg sender bloglegen videre til følgende:

Ida 
Rikke og Mona 

13 kommentarer:

  1. Jeg er også bidt af de poser...vild med at sige nej tak til plastikposer i forretningerne, har jo altid et net i tasken ; )

    Er det dig på billedet? Kh fra Jo

    SvarSlet
  2. JA! Man kommer sådan til at fryse sine fingre når man skyller salat.

    I øvrigt tak for awarden, men vi har vist lige krydset hinanden. Nu har den vist også været rundt på kryds og tværs ;o)

    SvarSlet
  3. Jo: Lige præcis ;) Ja, nu var det jo 8 om mig -så kunne jeg da lige smide at billede af mig :)

    Ida: Ja ikke ;) Det var så lidt :)

    SvarSlet
  4. Ha ha, posemanien er jeg helt med på. Jeg har en kæmpe pose i gangen, fyldt til randen med alskens muleposer.

    Og hey, det er altså en kæmpe fejl du ikke har smagt sushi! Hvis du kommer forbi Århus, så skal du besøge Sushi +, og bestille deres soft shell crab maki rulle. Den er to die for!

    SvarSlet
  5. Tak for at du har tager mig med :)
    Jeg følger snart op på det på min blog :)

    SvarSlet
  6. Julia: Og der er virkelig ikke nogen god grund til at jeg ikke har smagt det, elsker fisk. Jeg kan faktisk godt huske du lavede et "sushi" indlæg på et tidspunkt, hvor jeg sad og savlede. Den må jeg prøve, det kunne være sommeren skulle byde på en Århustur - har familie i Viby som nok ville elske et besøg :)

    Linn: Det var da så lidt :)

    SvarSlet
  7. Elsker det billed, du er så smuk :-)
    Knus Majs

    SvarSlet
  8. Majs: Det er jo også en prof. der har taget det ;)

    SvarSlet
  9. Det er et super billed og du er en rigtig god model : )Kh fra Jo

    SvarSlet
  10. Hej Maria,
    1000tak for awarden...hvis det er det man kalder den ;)
    Jeg må se om jeg ikke kan finde flere søde bloggere derude som endnu ikke har været med i denne blogleg :)
    Ha' en god søndag!

    p.s. fin billede af dig...looking good!

    SvarSlet
  11. Hej Maria..
    Tusind tak for "tagget", det er sendt videre...
    Ha en dejlig dag!
    /Mic
    ps. godt du har opdaget chokoladens glæder :)

    SvarSlet
  12. Kim Rosenløwe Bondesen27. januar 2011 kl. 22.49

    Kære lillesøster

    Vi spiste sammen sushi tilbage i 1998 på Fillipinerne.

    Kh
    Kimse

    SvarSlet
  13. Kim: Var det den der blå fisk vi fik?

    SvarSlet