fredag den 3. december 2010

Heldigfrans og koppefrans...

... Jeps, jeg har simpelthen været så heldig at vinde denne fantastiske stol hos MARAPYTTA.
Tusind tak!

                                                                                                          Photo Booth billede
Puha, sikke en uge vi har haft! Selma har været virkelig hårdt ramt af skoldkopper (det eneste sted hun har kunnet finde ro, har været på maven af mor eller far). I dag er feberen forsvundet og humøret i bedring, nu ligger hun og bobler i barnevognen (forhåbentlig lææænge). Jeg har endelig fået tid til at hente kassen med julepynt, så nu vil jeg spise mig til lidt energi og så må vi se om jeg ikke kan få skabt lidt julestemning. Go weekend :)


9 kommentarer:

  1. Du er simpelthen for heldig!

    God bedring med Selma, og hyg dig med julepynten :)

    SvarSlet
  2. Jeg er megamisundelig på stolen, og ikke på skoldkopperne. Vi var også igennem dem i sommer med begge unger i 30+ grader. Jeg håber de snart er væk, så i kan nyde december.

    SvarSlet
  3. Ej hvor er du bare heldig altså!!! Snyd! :)
    Men du fortjener det da også med sådan en lille feber ramt én. Stakkels jer. Heldigvis går det over :)

    SvarSlet
  4. Julia:
    Jeg føler mig altså også virkelig heldig ;) Tak skal du have, det er sødt af dig.
    Camsen:
    Pyha, det må have været et helvede i den varme. Det går allerede bedre, men køn ser hun godt nok ikke ud ;)
    Li:
    Tak det var sødt sagt ;) Ja heldigvis ved man hvad det er, og det skal jo bare overståes :)

    SvarSlet
  5. Ej dit heldige asen!!! Rigtig god bedring med Selma :)

    SvarSlet
  6. Ej hvor er du heldig :-) Det må være en dejlig start på weekenden.

    God bedring med skoldkopperne.

    Kh Maria

    SvarSlet
  7. Jeg kan kun slutte mig til hvad de andre allerede har skrevet: "hvor er du heldig! og go' bedring med Selma" og så vil jeg lige tilføje, at det sidste billede får mundvandet til at løbe. Ser bare så sundt og lækkert ud.

    SvarSlet
  8. oh, stackars liten! minns när mina hade vattenkoppor, det var jobbigt.

    SvarSlet
  9. Tak skal I have. Selma er ved at være tip top igen ;)
    Anne, det var faktisk også ret lækkert og får også lyst til mere hver gang jeg ser billedet ;)

    Jobbigt.. fantastisk godt ord! Det er nemlig lige hvad det er, jobbigt ;)

    SvarSlet