torsdag den 9. december 2010

December...

...der sniger sig efterhånden lidt julestemning ind i lejligheden. Mingus er meget obs. på nisser, altså dem man ikke kan se selvfølgelig!! De er vist ikke helt til at stole på, når mælken pludselig er blå og der ligger små pakker hist og her. Han er dog mest bange for at der kommer en stor nisse (lyder altså heller ikke rart) og snupper alt hans legetøj og vores kanel(?), men jeg har forsikret ham om at vi KUN har søde nisser. Man kan jo bilde det barn ALT ind.

11 kommentarer:

  1. Smukke billeder som altid. Jeg er helt vild med den pink Daisy stjerne. Den ønsker jeg mig noget så frygteligt ;)

    SvarSlet
  2. Åh, Maria - jeg nyder sådan dine skønne billeder :) Skøn julepynt og skønne unger!

    SvarSlet
  3. Lækre billeder, af fine fine sager!

    SvarSlet
  4. Malene: Tak! Ja den er så fin, skynd dig inden julen er omme ;)

    Mejse: Tak, hvor er du sød ;)

    Julia: Tak tak tak ;)

    SvarSlet
  5. Nææh en fin æske du allerede har fået lavet! :) Tak for sidst, det var super hyggeligt at se jer! Og for de lækre deller, ungerne er vilde med dem, de blev lidt vores redning igår, da de ikke kunne lide suppen. Selv Johanne, der ikke har spist ordenligt længe, guffede dem lystigt i sig :)

    SvarSlet
  6. Yes yes mere har jeg så heller ikke nået, men det er jo en start ;) og selv tak det var så hyggeligt! Det vil jeg skynde mig at sige videre til Michael, det er nemlig hans specialitet ;) dejligt at høre at hun spiser lidt igen. Skoldkopper???

    SvarSlet
  7. Dine billeder er virkelig flotte...må man spørge om hvilke kamera du har?! Hyggelige juleting I har...helt vild med træet med lys i.
    Kh fra Jo

    SvarSlet
  8. Jeg er helt flad af grin over nissen med Mingus' hoved. Den idé må kopieres engang!

    SvarSlet
  9. Det ser så hyggeligt ud, og sikke en fin "mingus-nisse" :-)

    SvarSlet
  10. så der konkokurrence på bloggen, kig forbi og deltag ;)
    Linebiine.blogspot.com !
    //Linebiine

    SvarSlet
  11. Jo's: Tusind tak for den søde kommentar ;) Selvfølgelig, jeg bruger et Nikon D40 -udmærket amatør kamera ;)

    Ida: Ha ha, ja er den ikke skøn :) De lavede dem i vuggestuen sidste år, og var en del af en juleudstilling på Roskilde bibliotek.

    Kreativista i boligrum: Tak ;)

    SvarSlet