mandag den 8. november 2010

Selma My 10 måneder...

... fredag rundede Selma de 10 måneder. Lørdag var vi til lille (bitte) Filucca's dåb, og vores lille My så pludselig så stor ud.
Mingus er begyndt at lege med ordene, og forsøger sig med rim en gang i mellem. For det meste passer det ikke så godt sammen, men det lykkes da også for ham. Jeg hører som regel radio når jeg er i køkkenet, og i går var ingen undtagelse. Mingus sidder og kigger i katalog fra BR og synger så: "klokken var lidt i 5, sir uh uhh - jeg vil ha' dén og dén, sir uh uhh" og peger på Bakugan (selvfølgelig!) Den anden dag sang han "Halloween, halloween, halloween'gummi" og senere råbte han fra toilettet "Moar, sten-saks og papir, skal du tørre mig med", vi blev dog enige om at papiret nok var det bedste!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha... Han er altså for sjov med de ordspil der.
    Og sikke et par smukke øjne tøsepigen har på det billed (også)

    SvarSlet
  2. Majs: Ja ikke, jeg synes der nogle ret sjove imellem :)

    Ulrika: Tak :)

    SvarSlet