onsdag den 6. oktober 2010

Onsdag

* Jeg trisser rundt og lytter til Joan as police woman.
* Mingus synes selv at han ser ret cool ud, i sin nye vest.
* Vores entre-maleri som tante Pernille har malet til os, med inspiration fra en fyr vi mødte på roskilde festivalen for et par år siden.
* Indkøbsnet købt i Netto til 10 kr. som er ved at blive shinet lidt op med en regnsky, i bedste Hausfrau stil.
* Yndlingstørklædet som var en fødselsdagsgave fra svigerne.
* Lampe som jeg fik af Michaels mormor den anden dag, har tænkt at skærmene skal pimpes lidt og så skal den ind på Mingus' værelse.
* En træt Mingus, som faldt i søvn på sofaen i går aftes efter tandbørstning.
* Yndlings converse som min mand købte til mig i Canada for snart 5 år siden.
* Endnu en Selma pilfinger.
* Skønne vaser

11 kommentarer:

  1. Sikke en masse hyggelige billeder. :)

    SvarSlet
  2. Det er så fint med så mange billeder!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have piger, tænkte først at jeg måske lige skulle klappe hesten med alle de billeder ;) Men dejligt, at I gider kigge med :)

    SvarSlet
  4. Virkelig fine billeder!

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Joan as Police woman holder:)
    Faktisk er begge mine unger født til netop hendes musik. Ellers er det en dejligrække tirsdagsbilleder:)

    SvarSlet
  6. Noget af det bedste ved din blog er alle de stemningsfyldte billeder, så fortsæt endelig :o)
    /Ida

    SvarSlet
  7. Sikke en pilfinger hun er. Modigt at du tør lade hende pille ved dine blade og magasiner ;-)

    SvarSlet
  8. Hehe, sikke hyggelige billeder :)

    SvarSlet
  9. Michelle: Tak skal du have :)

    Stine: Tak, er også glad for dem :)

    Karen: Hvor er det overskudsagtig at have musik med til fødslen, men virkelig godt valg :)

    midtimellem: Tusind tak for den meget søde kommentar ;)

    Anne: Hehe det er heller ikke dem alle hun får lov til at pille ved ;)

    Gowry: Tak ;)

    Lisa: ;-)

    SvarSlet