søndag den 24. oktober 2010

Black and white...

... kids, kids, kids... ja bloggen hedder jo Mingus & Selma! Selma snupper en middagslur i vores seng, og så er hun begyndt at LØBE rundt med gåvognen. Jeg har for første gang kunnet give hende spænde i håret, synes det er skide sødt. I dag har vi været til en super hyggelig 8-års fødselsdag, men åbenbart lidt hård for min Mingus som faldt i søvn hos mig midt i lagkagespisningen (tag jer ikke af mig, ligner altid et fjols på billeder). I går var jeg i biffen med Mingus, det var SÅ hyggeligt -men jeg synes godt nok det der 3D var vildt. Det var den weekend!

7 kommentarer:

  1. Hyggelige billeder - også det af dig. Synes faktisk du er ret fotogen :)

    God dag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Ihh tak Mirjam, hvor er du sød :)

    SvarSlet
  3. Ih hvor må du altså være en total rydopper! Der er altid så ordentligt i baggrunden af dine fine-fine billeder. Sidder og forsøger at vælge de billeder ud, hvor der ikke ligner et bombekrater af lego, reklamer osv bagved ungerne... :) Johanne er også begyndt at spæne rundt med Esters dukkevogn, hun har en enkelt gang siddet fast, fordi hun stod på hovedet ned i den -de unger!

    SvarSlet
  4. Hahaha, en rydopper -det er da vist det sidste jeg er.. eller jo det er jeg, men det er jo skruen uden ende med de små kryb. Har med vilje skåret sofaen af på billedet da der lå en kæmpe bunke vasketøj. Og hvis der er noget jeg hader så er det uanmeldte gæster, netop fordi jeg synes det er så pinligt at her ALTID roder (specielt i vores køkken, det viser jeg sjældent) selvom folk jo nok er ligeglade med lidt rod :)
    Lille Johannemus, kan levende forestille mig at der er fart på :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle skønne billeder:)

    SvarSlet
  6. Your little girl is the same age and stage as my little boy...he likes to push around his little trolley too! Very cute!

    SvarSlet