mandag den 23. august 2010

Mandag...

... i dag har jeg Mingus hjemme igen, nu med øjenbetændelse..YES! Vi har bagt boller, spist boller og set Junglebogen. Nu sover begge unger (ahh..) og jeg er begyndt på projekt 'robotter' til pakkekalenderen, helt og aldeles inspireret og kopieret af Karen. Ellers ville jeg lige vise et par sider fra mit nyeste bogkøb, grafisk illustreret CD- covers, der er virkelig mange fede imellem. Og.. så havde vi en fantastisk hyggelig fødselsdag for Mingus i lørdags, hvis jeg får lidt mere tid ryger der måske lidt billeder ind fra dagen.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, præcis den samme robot var Karen så sød at komme forbi med, for en uges tid siden. Jeg er helt tosset med den, og har også planer om sådan en kalender ;)

    God bedring til Mingus!

    SvarSlet
  2. Hej Julia, ja de er super fine de små robotter. Jeg har godt nok ikke noget mønster, men synes umiddelbart den er blevet meget go alligevel :)

    og tak til Mingus, det er sødt af dig :)

    SvarSlet