tirsdag den 3. august 2010

Lidt feriekøb

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige ting...og hvilken gensyns fryd - jeg havde intet mindre end 10 af de fremviste pixibøger da jeg var barn...og kan næsten stadig huske dem udenaf. Desværre er det længe væk nu, er ked af ikke at have gemt dem til mine egne børn...
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Rigtig fine ting og velkommen tilbage. Det er virkelig nogle dejlige billeder fra jeres sommer:)

    SvarSlet
  3. Super lækre ting. Jeg er især vild med tæppet. Hvor er det fra?

    SvarSlet
  4. Sikke nogle flotte ting!
    Jeg er helt vild med pixibogssamlingen... vi er også småt begyndt at købe billige eksemplarer, når vi finder dem. Jeg tror, jeg er ved at have gensamlet de fleste af mine barndomsyndlinge!
    Billedet med frugt & grønt ser også lækkert ud... især svampene! Hvor har du købt dem?

    SvarSlet
  5. Malene: tak for kommentaren, ja det er super hyggeligt at læse dem igen, havde også mange af dem selv. Mingus er en rigtig lille bogorm og bærer dem med sig over alt i et fint lille lyserødt net :)

    Karen: Tak skal du ha, skønt at være tilbage :)

    Malene: Tak, tæppet er fra Ikea, tror det var 100 kr. det kostede :)

    Jesper: Tak for kommentaren, jeg fandt pixibøgerne i en genbrug til 1 kr. stykket, haps 29 stk. Det er så hyggeligt at læse de samme bøger for Mingus som jeg selv fik læst som barn.
    legemaden er fra Ikea, man kunne også få små muffins (dem må vi have næste gang) og så kan de bare smides i vaskemaskinen :)

    SvarSlet
  6. SKØNNE SKØNNE køb ;0)

    Dicte og jeg har nøjagtig de samme hjelme fra Netto...

    Åhh tror da vist jeg skal i Ikea i morgen!

    SMIL fra Tenna

    SvarSlet
  7. Øv, jeg har lige været i IKEA uden at lægge mærke til det fine tæppe. Men så har jeg da en undskyldning snart ;)

    SvarSlet
  8. Skønne skønne sager! Jeg er særligt vild med puden på det første billede :)
    Hvor har du fundet vognen med klodserne?

    SvarSlet
  9. Vognen med klodser er også fra Ikea :D

    SvarSlet