onsdag den 11. august 2010

KUSMI giveaway...

...Jeg drikker ikke ret tit te, alligevel har jeg købt denne dåse KUSMI TEA (250g). Jeg har smagt på den en enkelt gang, og konstateret at jeg nok bare er mere til kaffe. Derfor kan du nu vinde den i min giveaway.

Reglerne ser således ud:

1 lod: kommentar på bloggen
2 lodder: kommentar + fast læser
3 lodder: kommentar + fast læser + link til giveaway på din egen blog. Brug gerne billedet.

Skriv hvor mange lodder du deltager med

Vinderen trækkes lørdag den 4. september, på min fødselsdag :)

55 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med på tre lodder :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Den vil jeg mægtig gerne vinde, selvom jeg faktisk ikke bryder mig om te. Måske den smukke æske kan omvende mig? Ellers må manden stå for drikkeriet.
    2 lodder til mig, tak :o)
    /Ida

    SvarSlet
  3. Den vil jeg da gerne vinde - om ikke andet så for den smukke dåse :) Jeg drikker da også både the og kaffe!
    Kh. Mia

    SvarSlet
  4. Ih, jeg elsker jo Kusmi - så håber jeg vinder denne!

    Jeg er med på to lodder :D

    SvarSlet
  5. Elsker elsker en god kop the ;)
    2 lodder tak ;)

    SvarSlet
  6. Ååååh - jeg elsker (som i E.L.S.K.E.R !!!) den the....jeg er med på 1 lod
    Min mail er kim0704@webspeed.dk
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Juhuu - lækkert! Jeg ligger lige og fryser og kunne netop godt bruge sådan en kop te!

    Jeg er med med tre lodder

    (http://popkulturisten.blogspot.com/2010/08/giveaway-reklame.html)

    K.h. Natascha

    SvarSlet
  8. Elsker Kusmi te og deres design på dåserne, så jeg smidder 3 lodder i puljen:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  9. Jeg elsker the:) Smider tre lodder i puljen!

    SvarSlet
  10. Hej maria... havde lige været inde og lure på din blog tidligere i dag. Og nu hvor du deltager i min give away skal jeg da helt sikkert være med her.

    2 lodder lige over!

    God onsdag aften :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  12. Ja, jeg må jo nok osse indrømme at være sådan rimelig godt og grundig te-afhængig, så jeg vil mægtig gerne være med på 3 lodder :) Og hvor er det da i øvrigt fint sådan at fejre sin fødselsdag med en give away, se det er et koncept jeg kan lide :)

    SvarSlet
  13. Jeg ELSKER the! Så jeg er selvfølgelig også med på 3 lodder.

    SvarSlet
  14. Jeg er også en sucker fo Kusmi te, så jeg med på to lodder.
    (kan dog ikke undvære min kaffe)

    SvarSlet
  15. Efter mest at have drukket amme-te i en periode, ville det være en kærkommen lejlighed til at skifte mærke...så 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  16. den dåse ville passe perfekt hjemme hos mig,smil

    2 lodder til mig.
    Tak

    SvarSlet
  17. Umm, elsker Kusmi (og deres fine dåser :)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    kh Mette

    SvarSlet
  18. Elsker deres dåser, og håber at vinde denne. HAr desværre aldrig haft råd til deres te, så jeg krydser fingrene :)

    SvarSlet
  19. 2 stk lodder til mig :)
    Rigtig fin blog du har og dejlige unger.
    Karla

    SvarSlet
  20. Jeg napper et lod :-) Man kan da ikke undvære te når man går efteråret i møde...

    Majbritt

    SvarSlet
  21. Jeg er med på to lodder :)
    Tjek lige min give away ud også!

    SvarSlet
  22. Tillykke med fødselsdagen, når du kommer dertil.
    Jeg vil gerne lege med med 2 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  23. Jeg er helt pjattet med Kusmi the.. Både indholder og dåsen

    Derfor 3 lodder...

    SvarSlet
  24. Se der tager du jo hel fejl - the er så meget mere lækkert end kaffe, især kusmi:)
    Så giv du bare det videre til mig, tihii..
    3 lodder tak:)

    SvarSlet
  25. ELSKER te... Så 3 lodder til mig... :D

    SvarSlet
  26. Jeg er helt vild med dåsen og drikker da også the i ny og næ ;O)
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  27. Ih, den te mangler jeg endnu at smage. Jeg er med på to lodder, og glæder mig i øvrigt til at kikke med herinde fremover. Fin, fin header og skønne billeder!

    KH Helle

    SvarSlet
  28. Den har jeg aldrig smagt! De er bare så fine de dåser. Jeg er med på 3 lodder:o)

    Kh Cecilie

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne være med.
    3 lodder tak.
    Mette

    SvarSlet
  30. Må da lige være med så 3 lodder.

    SvarSlet
  31. elsker te og samler på tedåserne :)
    Kusmi te er for skøn :)
    Deltager meget gerne med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  32. Uhh, den dåse vil jeg gerne vinde.
    Deltager med 2 lodder.
    Kh Line.

    SvarSlet
  33. Uhh, den dåse vil jeg gerne vinde.
    Deltager med 2 lodder.
    Kh Line.

    SvarSlet
  34. Sikke en fin giwe away jeg er med på et lod...★
    //Frederikke

    SvarSlet
  35. Jeg ELSKER te og handlet senest i dag en boks med kusmi te. De er ikke billige! Iallefall ikke her i Norge, men Kusmi te er veldige gode iallefall de jeg har smakt. Vel kunne ikke motstå fristelsen i dag... Blir direkte lykkelig om jeg vinner denne!!! Jeg MÅ ha full pott med lodd!
    Ha en super kveld!

    SvarSlet
  36. Jeg hopper da med glæde med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  37. Jeg deltager gerne med 2 lodder....

    SvarSlet
  38. Jeg vil også gerne være med på 2 lodder:)

    SvarSlet
  39. Ihh, jeg elsker the og gerne den franske af slagsen. Den er smager bedst, når der er et h med. Derfor vil jeg gerne være med med 2 lodder.
    Håber, håber...
    KH C

    SvarSlet
  40. Mmmm :)
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder og krydsede fingre!

    SvarSlet
  41. Håbet er lysegrønt,så jeg deltager med to lodder :)
    - Anne Sofie

    SvarSlet
  42. Jeg er da helt sikkert med på 2 lodder - jeg eeeeeeeeeeeeeeelsker The (og hader kaffe!) ..

    GOD aften
    Mette / fruea.dk

    SvarSlet
  43. Jeg smidder 2 lodder for jeg ææælsker kusmi the og dåser :o)

    Kh Louise

    SvarSlet
  44. Jeg smidder 2 lodder for jeg ææælsker kusmi the og dåser :o)

    Kh Louise

    SvarSlet
  45. Jeg elsker Kusmi!!!! Jeg snupper gerne 3 lodder

    SvarSlet
  46. mmmm - Kusmi er lækkert! 2 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  47. Hej Maria
    Jeg fandt dig lige via min blog og hvor fedt var det ikke...er helt vild med dine billeder og din smag, så skal helt sikkert nærlæse din blog! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, prøver nemlig ihærdigt at drikke te for ikke at drikke 8 kopper kaffe om dagen ;o)
    KH Mette
    PS: Det er et af de fedeste bryllupsbilleder jeg nogensinde har set!!!

    SvarSlet
  48. Deltager med tre lodder, er nemlig meget mere til the end kaffe.

    SvarSlet
  49. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    Kh
    Mette Marie

    SvarSlet
  50. To lodder :-) skoen blog! Mette

    SvarSlet
  51. Uh, jeg når det vist lige! 1 lod herfra:-)

    SvarSlet
  52. Uhm Kusmi....smider et lod og krydser fingre. Skøn og inspirerende blog! kh Katrine. Katrine.pawelczyk.glue@skolekom.dk

    SvarSlet