torsdag den 1. juli 2010

Malmö Malmö Malmö...

... i morgen går turen til Malmö. Michael, ungerne og jeg skal på weekend, og der skal bare hygges! Vi har planer om at besøge dette vandland, vi skal på sightseeing med båd og man kunne forestille sig at der også skulle shoppes lidt ;) Det kunne også godt tænkes at vi skulle besøge et par af de mange temalegepladser som Malmö kan byde på. Måske man også skulle kigge forbi Malmö's Chokoladefabrik ;) En ting er i hvert fald sikkert vi skal nyde hinanden, bare os 4 ;) Jeg glæder mig (og håber på at min dumme forkølelse er pist forsvundet i morgen) og mon ikke der bliver lagt "lidt" billeder ind når vi kommer hjem ;)

4 kommentarer:

  1. Rigtig god tur til jer. Jeg glæder mig til at se billeder.
    Jeg har forresten videregivet en "award" til dig, fordi jeg nyder at følge med her på din blog. Om du gider bøvle med at sende den videre er op til dig, men du har i hvert fald fortjent en fra mig :)

    http://kragerne.blogspot.com/2010/07/prisgivet.html

    SvarSlet
  2. Hej Maria.
    Der ligger en Award til dig på Rumlighed- håber du vil være med;0)
    SMIL fra Tenna

    SvarSlet