mandag den 5. juli 2010

I det svenske...

... vi har været i det svenske hele weekenden, nærmere betegnet Malmö city! Vi har hygget os big time og jeg kan varmt anbefale en tur til Malmö for der er SÅ skønt. Smukke gamle bygninger og hyggelige springvand alle steder. Vi var på sejltur i fantastisk vejr, der er blevet shoppet og spist en masse is. Hotellet var super hyggeligt med go' mad og et karbad som kunne rumme HELE familien :)
Vi brugte næsten en hel dag i Folkets park som var helt fantastisk til Mingus, der var pony ridning, en kæmpe legeplads og et utrolig fint tivoliland.
Nøj hvor har vi nydt det, og vi kommer helt sikkert tilbage til Malmö en anden gang!

12 kommentarer:

  1. Rigtig rigtig gode billeder fra jeres weekend tur i det svenske.. Malmö er virkelig en fin by og jeg får helt lyst til at rejse dertil liiiige NU..

    Rigtig go' mandag ;)

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder! Det ser virkelig også ud til at have været en god tur.
    De røde liggestole med stjerner er da for seje!
    - Ida

    SvarSlet
  3. Fantastiske feriebilleder..nu kan jeg ikke vente med at få familien samlet til vores fælles ferie!

    SvarSlet
  4. Det ser godt nok hyggeligt ud! Jeg kunne da godt dyrke sådan en weenkend inden for nær fremtid! Temmelig modigt af Mingus at han turde prøve den der elastikting!

    SvarSlet
  5. Herlige, stemningsfulde billeder. I får virkelig solgt Malmö til mig :)

    SvarSlet
  6. Du er for sej med det kamera Maria!!!

    SvarSlet
  7. Ej hvor ser det bare skønt ud mus, I ser alle ud til at have hygget jer rigtig meget:) super gode billeder det illustrer stemningen perfekt:) knus Mia

    SvarSlet
  8. Så er jeg også med....

    SvarSlet
  9. Ihh hvor er det altså hyggeligt med jeres søde kommentarer, tak skal I ha' allesammen!

    Cecilie: jeg troede heller ikke at han turde men jo, og han var simpelthen færdig af grin ;)

    Miao: Fedt!

    SvarSlet
  10. EJ!! Hvor ser det bare fedt ud. Jeg får helt lyst til at overraske min kæreste med sådan en tur i fødselsdagsgade :)
    Kan jeg mon lokke hotelnavn ud af dig? Og har du nogle gode tips du kan dele ud af ellers?
    Hvis du har tid må du gerne skrive til signegross@hotmail.com
    Men altså kun hvis du lige har tid til det :)

    Fantastiske billeder!

    SvarSlet
  11. Hej Signe, tak for den søde kommentar.. Jeg sender dig lige en mail senere i dag eller i morgen :)

    SvarSlet
  12. Wow, nice pictures + Malmö looks really nice

    SvarSlet