mandag den 12. april 2010

Sortering af magasiner...

Denne weekend er der blevet muget godt og grundigt ud til storskrald, ahh hvilken skøn fornemmelse at få smidt så meget l... ud. Nu kan vi igen bruge vores altan som Michael for øvrigt er ved at male lys og lækker.
Og, så har jeg fået sorteret i mine magasiner.. puha der er røget mange ud, tror min mand er ret glad for mig ;)
I går hyggede vi hos faster Majse og onkel H med dejlig mad og leg i haven (jeg havde desværre glemt min kamera, så ingen billeder derfra)

3 kommentarer:

  1. Ja hvad er det for noget med at gemme en masse blade. Jeg har også ryttet ud med blade i weekenden, det letter bare...:-)

    SvarSlet
  2. Ja det gør nemlig, ved heller ikke hvorfor det er så svært at smide dem ud. Min mor fik en ordentlig bunke til sommerhuset, der kan man jo altid bruge lidt underholdning :)

    SvarSlet
  3. Uha, jeg ville gerne låne lidt magasiner hos dig ;)

    SvarSlet