tirsdag den 27. april 2010

Lidt til mig..

Fandt lige et par ting da jeg var ude og trille med Selma igår. På tilbud endda :) Og, så har jeg fundet nogle spisebordsstole på dba som Michael skal hente efter arbejde idag. Håber sådan de er i ligeså god stand som beskrevet, er meget spændt.. Jeg har ønsket mig nye stole i såå lang tid men det er jo også noget der koster knaster. Nu er jeg gået på kompromis og starter med nogen brugte men (forhåbentlig) fede, så kan de jo altid skiftes ud... Dem jeg har nu er nemlig mega elendige..

10 kommentarer:

  1. Åhh, de krus har jeg sukket over længe...de er SÅ fine! Vi trænger virkelig også til nye spisebordsstole, så glæder mig til at se hvad i har fundet på.

    SvarSlet
  2. Ja de er, kaffen eller te'en smager helt sikkert bedre når den serveres i mummi kopperne ;) Ja nu er kritikeren sendt afsted så jeg håber de blir godkendt, det er svært at bedømme ud fra et lille billede.

    SvarSlet
  3. Gode fund ser det ud til. Håber vi også må se billeder af stolene :)
    Og iøvrigt! hold da op op nogle dejlige børn du har og sikke billeder du tager. Jeg glæder mig til at følge med herinde
    Mange hilsner Heidi

    SvarSlet
  4. Hej Heidi
    Tusind tak, hvor er du sød ;) Stolene er i hus, nu skal de bare lige vaskes godt og grundigt og så kommer der billeder på ;)

    SvarSlet
  5. Uha, nogle fine ting. Jeg er vild med ugler. Fandt du også Mummitrolde-kopperne på tilbud? I så fald vil jeg smaddergerne vide hvor :) Hyggeligt at kigge indenfor her hos dig.

    SvarSlet
  6. Hej Linda, hyggeligt at du kiggede forbi! Jep i inspiration, det var vidst noget med 20 kr. pr. kop man sparede, men lidt har jo også ret ;)

    SvarSlet
  7. Hej Smukke
    Sikke skønne ting du der fandt :-) Var det hele fra Inspiration ?
    Knus Majse

    SvarSlet
  8. Der var du jo ;) Ja købte det hele i Inspiration, uglepuden var dog ikke på tilbud synes bare den var så fin... knus

    SvarSlet
  9. Fin pute ja ;)
    '
    Babyene våre er jo nesten like gamle! Marve'n min er veldig snart 4 mnd, den 19mai! 19januar kom han altså, 2 uker på overtid! Ville ikke ut han der ;)

    Fin blogg!! Gleder meg til å fortsette å lese hos deg.

    SvarSlet
  10. Hej Janne
    hyggeligt du ville kigge forbi :) Ja så er der ikke mange dage imellem dem, han ser sød ud lille Marve og fint navn.
    Hilsen Maria

    SvarSlet