torsdag den 11. marts 2010

Tommeltot.?


Da M var blevet afleveret i vuggestuen gik jeg et smut forbi genbrugen med lillepigen, det kunne jo være man var heldig at gøre et kup. Vi købte en super sød kæphest til M (som han blev meget begejstret for), en Hummel dragt str. 80 til Selma (ved godt det er drengefarver, men den var jo nærmest gratis) et S til pynt og en madkasse, det hele for sølle 45 kr.

Og, så er Selma begyndt at sutte på sin tommelfinger det ser enormt sødt ud, men den lille fis får revet sig godt og grundigt i hele hovedet. Nu må vi se om det er noget hun har tænkt sig at blive ved med, Mingus har aldrig gjort det så jeg ved ikke om det bare er en periode eller hvad...?

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode køb, det er der ikke i de genbrugsner i Vanløse, de har ikke børnetøj for det skulle der ikke være salg, det forstår jeg ikke, jeg ville da gerne købe det...!!

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle fine køb og hvor er hun smuk den lille Selma.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hvor er hun bare yndig med tomlen i munden.

    SvarSlet
  4. Hej Maria.

    Jeg ved ikke om du har set det, men jeg har tagget dig i ABC.. legen, håber du har lyst til at være med?

    SMIL fra Tenna

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer ;)

    SvarSlet