onsdag den 3. marts 2010

Endelig lidt forårs-stemning...

Sidder og nyder solen skinne ind i min stue, Selma ligger sødt og sover og jeg har endelig tid til at sidde lidt ned! Har simpelthen ryddet op, vasket tøj, støvsuget og langt tøj sammen som en sindsyg idag, solen har virkelig givet mig ny energi..Så, dejlig produktiv dag!
I går havde Mingus og jeg en lille hyggestund i køkkenet hvor vi fik bagt nogle skønne boller, Så kunne Michael få fornøjelsen af en sur og tvær Selma imens.
Og... så lykkedes det mig at få klippet Mingus, nu er han endnu engang fræk med hanekam. Det var da også kun med lovning på m&m's og tegnefilm at det nogenlunde kunne lade sig gøre. Barnet er jo skrækslagen og tror jo simpelthen ikke at han vil overleve en sådan klipning, meen han lever da endnu og er temmelig stolt over sit nye hår! Missionen fuldført! Fortsat god dag til mine 7 læsere ; ) Lidt fotodokumentation for gårsdagens hyggeligheder!


2 kommentarer:

  1. *heihei! takk for koselig kommentar på bloggen min! for noen nydelige barn du har! mingus er slikt et vakkert navn :jeg kaller min jonathan for mingus som et kosenavn - har gjort det siden han var nyfødt;) fin kveld til deg*vigdis

    SvarSlet