torsdag den 25. februar 2010

En dejlig morgen

Super hyggelig morgen med de 2 små, ja lige indtil man kigger ud af vinduet og observerer at der IGEN er faldet sne. Nu er det ligesom ikke så sjovt længere, giiider ikke mere kulde øv.. Det er da meningen at jeg skal bruge min barsel på hyggeture med barnevognen sguda ikke sidde i en kedelig lejlighed.. Godt min barsel kun lige er startet, så kan man håbe på en skøn sommer i stedet!
Nå, var i mødregruppe igår og det virker til at vi godt kan få det hyggeligt sammen. Så må vi se om den lille dame er med på den :)

4 kommentarer:

  1. Sikke et fint billede..han ser ud til at nyde sin lillesøster. ang. billedredigering, så er det photoshop jeg har brugt til mine billeder, men du kan også bruge andre programmer som f.eks. picassa, hvis du kender det?

    SvarSlet
  2. hold da op nogle skønne unger. :)

    tak fordi du deltager i min give away.

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Hej Majken, kender godt picassa. Det må jeg prøve at rode lidt med når jeg får lidt ekstra tid. Tak for hjælpen, det er jo stadig helt nyt for mig det her blog- sjov!

    SvarSlet
  4. Hej Sara! Tak for den søde besked ;)

    SvarSlet